Trening głosu
CASE Nauczyć managerów z branży IT świadomie korzystać z głosu. Wzmocnić ich wizerunek i autorytet. Zamówiono warsztat grupowy dla 12 osób. Dwudniowy.
PRZEBIEG Ograniczony czas trwania treningów wymusił przeprowadzenie wcześniejszej diagnozy umiejętności głosowych uczestników. Po zebraniu informacji skupiliśmy się na tych kompetencjach, które wymagały najwięcej uwagi. Połowę czasu przeznaczyliśmy na pracę w studio. Taka forma warsztatu dała uczestnikom świadomość, jak ich sposób mówienia wpływa na ich wizerunek.
EFEKTY Trening dał świadomość wpływu prozodii na to, co mówię. Wzmocnił wizerunek managerów i pokazał, jak głos pomaga w budowaniu autorytetu. Wzmocnił głos. Pokazał, jak trenować prawidłowe nawyki oddechowe.
-
Data
18.06-19.06.2023
-
Klient
firma z branży IT
-
Wyzwanie
wzmocnić autorytet i wizerunek managerów za pomocą głosu