Scroll to top

Trening komunikacji video

CASE   Przygotować do nagrań video dyrektorów fabryk, kadrę kierowniczą i wybranych pracowników. Wybrać : styl komunikacji, zbudować scenariusz, zredagować treść wypowiedzi. Sytuacja w której znalazł się klient, była kryzysowa.

PROCES   Zebraliśmy od każdego z managerów potrzebne  fakty i dane i wspólnie wybraliśmy styl komunikacji i główny przekaz. Zdecydowaliśmy, że połączymy dwie formy przekazu: video i prezentację biznesową w jedną całość. Po akceptacji koncepcji i pomysłów, ruszyły prace nad scenariuszem i treścią wypowiedzi każdego z bohaterów. Równolegle każdy z managerów brał udział w treningach przygotowujących do nagrań. 

EFEKTY   Treningi dały wsparcie merytoryczne i mentalne wszystkim managerom. Każda z osób była profesjonalnie przygotowana do pracy przed kamerą. Wszyscy bez wyjątku mieli ograny tekst wypowiedzi oraz odpowiednio ustawiony głos i gesty.

  • Data

    14.12-30.01.2021

  • Klient

    2 fabryki z branży motoryzacyjnej

  • Wyzwanie

    komunikacja w sytuacji kryzysowej