


Trening komunikacji video
CASE Przygotować do nagrań video dyrektorów fabryk, kadrę kierowniczą i wybranych pracowników. Wybrać : styl komunikacji, zbudować scenariusz, zredagować treść wypowiedzi. Sytuacja w której znalazł się klient, była kryzysowa.
PROCES Zebraliśmy od każdego z managerów potrzebne fakty i dane i wspólnie wybraliśmy styl komunikacji i główny przekaz. Zdecydowaliśmy, że połączymy dwie formy przekazu: video i prezentację biznesową w jedną całość. Po akceptacji koncepcji i pomysłów, ruszyły prace nad scenariuszem i treścią wypowiedzi każdego z bohaterów. Równolegle każdy z managerów brał udział w treningach przygotowujących do nagrań.
EFEKTY Treningi dały wsparcie merytoryczne i mentalne wszystkim managerom. Każda z osób była profesjonalnie przygotowana do pracy przed kamerą. Wszyscy bez wyjątku mieli ograny tekst wypowiedzi oraz odpowiednio ustawiony głos i gesty.
-
Data
14.12-30.01.2021
-
Klient
2 fabryki z branży motoryzacyjnej
-
Wyzwanie
komunikacja w sytuacji kryzysowej